22 August, 2015

BUNGA TELUR STOKING

Assalamualaikum.

Biar gambar ajelah yang bicara.
Cantik, kan?




Kita sememangnya diberi pilihan untuk buat keputusan.
Pilih yang baik-baik untuk majlis kita :)
Dan rancang dengan baik untuk majlis kita :)

Semoga majlis bakal-bakal pengantin berjalan lancar, ya!

#doorgiftbajet
#doorgiftmurah
#bungateluronline



21 August, 2015

DOORGIFT ~ ROSE TOWEL

Assalamualaikum.

Selepas CUPCAKES, ada pula ROSE TOWEL.
Dituai dalam pelbagai warna.
Sangat murah dan tetamu anda pasti suka.

SMS / Whatsapp ZU 019-9000 194
Emel sept2hree@gmail.com

ROSE TOWEL
Minimum 100pcs
RM 125 / 100pcs


Sebelum packing, rose towel tu rupanya begini:




Dan, bila dah packing, tadaaa!
Rose towel akan dipack bersama kad "Thank you"




Doorgift ini tidak terhad kepada majlis perkahwinan semata-mata.
Apa-apa majlis pun boleh.

#doorgiftbajet
#doorgiftmurah
#bungateluronline

DOORGIFT ~ COIN PURSE BUNJUT

Assalamualaikum.

Majlis anda makin hampir?
Masih pertimbangkan doorgift yang sesuai untuk majlis?
Apa kata, pilih COIN PURSE BUNJUT ni.

SMS / Whatsapp ZU 019-9000 194
Emel sept2hree@gmail.com

COIN PURSE BUNJUT
Minimum 100pcs
RM 120 / 100pcs

Di antara pilihan yang ada:















Saiznya agak besar juga, macam kat bawah.
Kalau nak isi sebiji telur pun lepas. Tapi tidaklah orang isi telur. 
Biasa mereka isi gula-gula, jelly dsb.



Doorgift ini tidak terhad kepada majlis perkahwinan semata-mata.
Sebarang event pun boleh :)

#doorgiftbajet
#doorgiftmurah
#bungateluronline

20 August, 2015

DOORGIFT ~ CUPCAKES TOWEL

Assalamualaikum!

Selamat Membuat Persiapan untuk Hari Bahagia Anda.
Mesti busy kan duk survey barang-barang. Semoga dipermudahkan urusan ya.
Dalam pada bakal pengantin sibuk duk survey-survey, apa kata pertimbangkan 
CUPCAKES TOWEL dari kami.

SMS / Whatsapp ZU 019-9000 194
Emel sept2hree@gmail.com

CUPCAKES TOWEL
Minimum 100pcs
RM 130 / 100pcs

Sekadar menunjukkan beberapa contoh untuk rujukan bakal pengantin.
InsyaAllah, kaler boleh request ikut tema masing-masing ya.
Tapi apa-apapun, kena cek stok dulu :)







Doorgift ini tidak terhad kepada majlis perkahwinan semata-mata. 
Apa-apa majlis pun boleh.

#doorgiftbajet
#doorgiftmurah
#bungateluronline


Kedai Bunga Telur Secara Online

Assalamualaikum :)

Selamat Datang.

Bunga Telur akan diupdate nanti ya.

Stay tuned!